wtorek, 5 stycznia 2016

Informacja

Uwaga, czytelniczki i czytelnicy! Ostatnio moja ukochana, nieco przerażająca samą mnie wyobraźnia podsunęła mi pewien pomysł. I zamierzam go zrealizować.
Oto mój pomysł: 'Zaufaj' to nie będzie 1 opowiadanie to będzie pierwsze opowiadanie z serii 'Zaufaj'. Wiem pomieszałam i to strasznie. Zdecydowałam też dodawać częściej rozdziały ok. 2-3 tygodniowo, ponieważ nieraz słyszałam, że dodaję za rzadko. No to postanowiłam się spiąć i proszę  bardzo. Więc no to ten to chyba koniec ogłoszeń parafialnych. Mam nadzieję, że historia Natallie, Julianny i Coopera wam się podoba.
Jeśli chcielibyście się ze mną skontaktować, ponieważ macie jakiś pomysł, prośbę itd. zapraszam do zakładki 'Kontakt' lub piszcie na adres: laur_cia_blog@wp.pl
Pozdrawiam
Laur Cia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz