wtorek, 5 lipca 2016

#BlueDay

Witam wszystkich w ten przepiękny dzień.  Dlaczego aż taki piękny? Ponieważ dzisiaj mija dokładnie rok od kiedy zaczęłam swoją przygodę z blogiem! Dokładnie rok temu obudziłam się rano z myślą 'Zakładam bloga' i to zrobiłam. Jak pewnie wiecie, jeśli 'czytacie' mnie, moje prace od początku to pierwszym moim dziełem była Sophia, później Zaufaj które jest nadal. W tym czasie moje prace zyskały prawie 100 tyś wyświetleń!!!!! Może to być mało, ale dla mnie ta liczba jest OGROMNA! Dziękuję wam wszystkim, i szczerze jak to piszę to łzy same lecą mi po policzkach. Łzy szczęścia oczywiście. Przeżyłam z wami (albo wy ze mną) 365 dni, 12 miesięcy, 8784 godzin, 527040 minut i 31622400 sekund!!!! Ogromne liczby, ogromne szczęście. Napisałam łącznie 106 rozdziałów i niezliczoną liczbę słów, wersów, akapitów, tytułów. Nie przespałam dziesiątki nocy żeby rozdziały był ale wiem jedno; było warto. I co dalej? Dalej będę to robiła, bo to kocham, bo wy pokazujecie mi że jesteście i ktoś to czyta. Nauczyłam się również wiele rzeczy. I tak z małej, głupiutkiej  ale bardzo chcącej coś osiągnąć laur_cia stałam się Laur, pokazywałam co umiem, kim jestem aż do teraz. Czyli do Never, blogerki, bo chyba tak mogę się nazwać z marzeniami i jeszcze większą chęcią do pracy. I czasami jest trudno, leń mnie dopada, najczęściej po wielu godzinach spędzonych w szkole ale wtedy otwieram bloggera i patrzę na ilość wyświetleń; i nie ważne czy jest ich 10, 50, 100 czy 300; każda liczba sprawia że od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech i mam siłę by pisać. Czasem też sprzęt pokazuje kto chce rządzić, jednak nic mnie nie powstrzyma. Kim jestem? Jestem tajemnicą, cichą, małą dziewczynką która tak nagle zaczęła patrzeć jeszcze dojrzalej na świat. Seria Zaufaj ma właśnie pokazać z jednej strony jak piękny jest świat i że powinniśmy czerpać z życia jak najwięcej a z drugiej pokazać też że nie tylko my mamy w życiu trudno.
Ten dzień jest dla mnie wyjątkowy, takie moje drugie urodziny, które mogę spędzić z wami. Mam 1000 rzeczy do powiedzenia, ale tak naprawdę nie wiem jak to ubrać w słowa. Jestem po prostu szczęśliwa. Blog Roku 2015, mimo że nie wygrałam ani nie zajęłam jakiegoś wybitnego miejsca to było dla mnie wielkie przeżycie. Czułam się taka mała z takimi kolosami jakie startowały ale jednak Zaufaj się zakwalifikowało. Byłam dumna, nadal jestem. W swoje urodziny w napięciu, na lekcji czekałam na wynik, czy przeszło, dzięki waszym SMSom dalej, czy odpadło. Chcę iść jeszcze wyżej, piąć się w górę. Chcę być jeszcze lepsza. Chcę dawać z siebie jeszcze więcej.
Mam również dla was wiadomość, pewnie was ucieszy; albowiem od 2 miesięcy pracuję nad tym by wydać Trust Me (pierwsza część Zaufaj) jako książkę!!! Poprawiam starą wersję, dodaje bohaterów, zmieniam coś by jeszcze w tym roku wydać TM jako książkę! Pracuję nad tym wszystkim, jest czasem ciężko jednak rozpiera mnie duma że w niedalekiej przyszłości wy zarówno jak i ja będziemy mogli postawić TM na półce z książkami. Jeśli oczywiście będziecie chcieli ją kupić :)

Z okazji #BlueDay postanowiłam że odsłonie wam trochę tajemnicy tak więc powiem trochę o sobie; jestem Laura, jak pewnie to już zgadliście, mieszkam w małym mieście, na co dzień chodzę do szkoły. Pełnoletnia nie jestem jeszcze, interesuję się fotografią, muzyką, wojskiem. Tak, dobrze usłyszeliście. Wojskiem. To jest moja miłość od lat dziecięcych i za rok zamierzam wstąpić do AW. Szerze od muzyki jestem uzależniona, mogę  ją słuchać cały czas. I to chyba wszystko na razie, wolę pozostać nadal tajemnicą

Dziękuję wam za ten wspaniały rok i obiecuje że następny i kolejny i jeszcze będą również tak fajne, bo myślę że taki właśnie ten rok był. Nieco zakręcony, zabawny i chociaż mówią że '15 był złym i okropnym rokiem to dla mnie nie był koszmarem. Dał mi wiele dobrego, dał mi czytelników czyli coś najcenniejszego. Od jutra będą się pojawiały zwykłe rozdziały a jeszcze dzisiaj pojawi się rozdział specjalny. Mam nadzieję że wam się spodoba i nie zanudziliście się czytając to
Oczywiście można do mnie pisać na facebook'u : Laur (Never) oraz dzwonić/pisać dzisiaj na skype : Laur.Cia

+ dodaję wam do posłuchania jedną z moich ulubionych
piosenek ostatnio, pewnie znacie 

Miłego dnia
Wasza Never

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz